Heb je nog vragen?

Het kan natuurlijk dat je het antwoord op je vraag niet de kennisbank hebt kunnen vinden. Stuur ons in dat geval een e-mail.

 

Vragen over facturen, trainingen of contracten?

Voor al je algemene vragen over onze trainingen, je huidige contract of je factuur kun je contact opnemen met onze backoffice, bereikbaar via info@healthcloudinitiative.com.

 

Bijzondere sluitingstijden 2024

  • Vrijdag 10 mei zijn we niet bereikbaar 

Storingsdienst

Buiten onze openingstijden kun je contact opnemen met onze storingsdienst, bereikbaar op: 088 – 946 22 57. Dit nummer kun je uitsluitend bellen bij acute verbindingsproblemen, die niet veroorzaakt worden door een regionale of landelijke internetstoring.

Let op: De storingsdienst biedt geen ondersteuning bij inhoudelijke vragen over Incura of bij het opvragen van wachtwoorden of gebruikersnamen.

Inloggen doet u via https://login.incuraepd.nl

De gebruikersnaam is je klantnummer met één of meerdere letters. Het wachtwoord vraag je op door in het inlogscherm te klikken op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’.

De praktijkhouder of iemand anders met beheer rechten in Incura kan een wachtwoord reset doen via Gebruikersbeheer.

Regulier onderhoud

Let op: elke 3e donderdag van de maand van 21.00 tot 02.00 uur vindt er onderhoud op de omgeving plaats. Je kunt dan geen gebruik maken van Incura. Meer weten? Klik dan hier

 

 

Customer Support

Onze medewerkers van Customer Support zitten voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kunt Sandy, Patrick, Julian, Jeroen of Vincent bereiken via support@incura.nl of via 088 – 946 22 73 op de volgende dagen:

Maandag t/m woensdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
Donderdag van 09.00 uur tot 15.00 uur
Vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur

Ook maken we gebruik van VNC Instant Support, een handige tool waarmee we met jou mee kunnen kijken in je Incura omgeving. Handig als je er zelf even niet uitkomt!

Vragen over de boekhouding?

Als nieuwe klant krijg je van ons een boekhoudkundig opstartgesprek van één uur, volledig kosteloos. Onze boekhoudkundige expert Vincent maakt je wegwijs in de boekhouding zodat je de belangrijkste functies weet te vinden. En als je behoefte hebt aan verdere ondersteuning kun je natuurlijk ook een afspraak met Vincent maken. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Meer informatie hierover vind je bij op onze pagina Boekhouding.

Onderhoud & storingen

Op onze supportsite houden we je op de hoogte wanneer er onderhoud staat gepland en of zich eventuele storingen voordoen. Klik hier voor onze supportsite.

Buiten onze openingstijden kun je ons bereiken via het nummer van onze storingsdienst: 088 – 946 22 57.

Hou er rekening mee dat deze storingsdienst alleen bedoeld is voor hulp bij acute verbindingsproblemen, die niet veroorzaakt worden door een regionale of landelijke internetstoring. De storingsdienst biedt geen ondersteuning bij inhoudelijke vragen over onze software of bij het opvragen van wachtwoorden of gebruikersnamen.