Contact
Log in op ons Klantportaal
Tel: 088 – 946 22 73

Heb je nog vragen?
Het kan natuurlijk dat je het antwoord op je vraag niet de kennisbank hebt kunnen vinden. Meld dit dan in het klantportaal.
Vragen over facturen, trainingen of contracten?
Al je algemene vragen over je contract of je factuur kun je stellen in het klantportaal in het onderdeel Facturen / Abonnement.
Bijzondere sluitingstijden 2024
- Vrijdag 10 mei zijn we niet bereikbaar
Storingsdienst
Buiten onze openingstijden kun je contact opnemen met onze storingsdienst, bereikbaar op: 088 – 946 22 57. Dit nummer kun je uitsluitend bellen bij acute verbindingsproblemen, die niet veroorzaakt worden door een regionale of landelijke internetstoring.
Let op: De storingsdienst biedt geen ondersteuning bij inhoudelijke vragen over Incura of bij het opvragen van wachtwoorden of gebruikersnamen.
Inloggen doet u via https://login.incuraepd.nl
De gebruikersnaam is je klantnummer met één of meerdere letters. Het wachtwoord vraag je op door in het inlogscherm te klikken op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’.
De praktijkhouder of iemand anders met beheer rechten in Incura kan een wachtwoord reset doen via Gebruikersbeheer.
Regulier onderhoud
Let op: elke 3e donderdag van de maand van 21.00 tot 02.00 uur vindt er onderhoud op de omgeving plaats. Je kunt dan geen gebruik maken van Incura. Meer weten? Klik dan hier
Customer Support
Graag wijzigen naar: Onze medewerkers van Customer Support zitten voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kunt ze bereiken via het onderdeel Support op het klantportaal of via 088 – 946 22 73 op de volgende dagen:
Maandag t/m woensdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
Donderdag van 09.00 uur tot 15.00 uur
Vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur
Ook maken we gebruik van VNC Instant Support, een handige tool waarmee we met jou mee kunnen kijken in je Incura omgeving. Handig als je er zelf even niet uitkomt!
Onderhoud & storingen
Op onze supportsite houden we je op de hoogte wanneer er onderhoud staat gepland en of zich eventuele storingen voordoen. Klik hier voor onze supportsite.
Buiten onze openingstijden kun je ons bereiken via het nummer van onze storingsdienst: 088 – 946 22 57.
Hou er rekening mee dat deze storingsdienst alleen bedoeld is voor hulp bij acute verbindingsproblemen, die niet veroorzaakt worden door een regionale of landelijke internetstoring. De storingsdienst biedt geen ondersteuning bij inhoudelijke vragen over onze software of bij het opvragen van wachtwoorden of gebruikersnamen.