Welkom bij onze kennisbank

Tip: Start met typen in het bovenstaande veld voor een zoekopdracht of browse door de documenten via onderstaande categorieën.

< Alle onderwerpen
Printen

Week 35 Incura v4.134.0

Deze week worden er opnieuw diverse aanpassingen doorgevoerd in Incura voor de verschillende disciplines. Hieronder lees je welke aanpassingen dit zijn.

Alle disciplines

Vanuit gebruikersbeheer de 2de factor methode van de Multi Factor Authenticatie resetten

Vanaf nu kan je als gebruiker met beheerders rechten voor alle medewerkers de 2de factor methode van de Multi Factor Authenticatie resetten. Dit is wel zo handig als bijvoorbeeld iemand haar/zijn mobiel per ongeluk is vergeten.

Je doet dit door vanuit beheer > gebruikersbeheer op ‘Reset MFA methode’ te klikken. De desbetreffende gebruiker krijgt vervolgens een e-mail met een procedure om een nieuwe 2de factor methode in te stellen.

De Multi Factor Authenticatie zal binnenkort bij iedereen aangezet gaan worden, wil je deze nu al gebruiken kan je dat bij ons aangeven via support@incura.nl.

Let er op dat je bij elke medewerker een uniek e-mailadres en mobiel telefoonnummer invult! Anders kan deze medewerker niet meer inloggen nadat de Multi Factor Authenticatie is aangezet bij je praktijk. Je doet dit bij stamgegevens > organisatie > medewerkers en onder beheer > gebruikersbeheer.

Afspraakbevestigingen worden weer correct verstuurd

Sinds 10 augustus, release 4.133.0, werden de afspraakbevestigingen alleen verstuurd wanneer de afspraak met rechtermuisklik in de agenda werd ingepland. Dit probleem is opgelost in deze release. Het vinkje voor de afspraakbevestiging staat nu dus standaard weer aan als je een afspraak met dubbelklik in de agenda zet.

Afspraken die je sinds 10 augustus 2022 hebt ingepland, missen misschien nog het vinkje voor de bevestiging. Dit los je op door de betreffende afspraken te verwijderen en opnieuw in te plannen met rechtermuisklik.

GGZ

Verzekeraar getoond op overzicht ‘Behandelingen’

Op het overzicht ‘Behandelingen’ werd eerder al een verzekeraar getoond in het geval van gefactureerde prestaties. In een separate kolom ‘Geregistreerde verzekeraar’ wordt nu voor elke behandeling getoond welke verzekeraar voor de betreffende datum bekend is. Op die manier krijg je beter inzicht in de omvang van je werkzaamheden voor een specifieke verzekeraar.

Vecozo ‘Conversatie ID’ getoond bij facturen

Met de introductie van het Zorgprestatiemodel en de bijbehorende standaard GDS801 zijn ook in de interface met Vecozo wijzigingen nodig geweest. Herkenning van ingediende facturen gebeurt daardoor nu op basis van de ‘Conversatie ID’ van Vecozo. Deze waarde werd onder ‘Beheer facturen’ echter niet getoond in Incura, wat bij eventueel contact met Vecozo lastig kon zijn. Daarom is weergave van deze identifier nu toegevoegd.

Categorieën